مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 12:352021-05-23سياسي

فارس من| برگزاری مناقصه برای هفت ونیم کیلومتر از مسیر هشجین ـ سرچم


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: با تعیین پیمانکار در مناقصه مسیر هشجین _سرچم و تعیین اعتبار عملیات اجرایی این پروژه شروع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اردبیل، سامانه را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

در این پیگیری؛ علی صبحی با بیان اینکه برای هفت ونیم کیلومتر از مسیر هشجین سرچم مناقصه برگزار می شود، اظهارکرد: با بازگشایی پاکت مناقصه، پیمانکار مربوطه را مشخص می کنیم بعد از  تعیین پیمانکار وارد بحث های تخصصی و آغاز عملیات اجرایی می شویم.

وی با اشاره به اینکه کل این مسیر 13 کیلومتر است که نیاز به روسازی، بهسازی دارد، افزود: این پروژه تا قبل از سال جاری در اختیار راه و شهرسازی بود ولی امسال به دستور استاندار به راهداری انتقال یافت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل ادامه داد: امیدواریم با تامین اعتبار برای پروژه فوق، این مسیر را در زمان کوتاه در شأن مردم منطقه آماده و تحویل دهیم.

صبحی درخصوص 7 و نیم کیلومتر باقی مانده نیز گفت: قطعه دوم را فعلا خود راهداری ورود می کند و عملیات بهسازی را انجام خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| برگزاری مناقصه برای هفت ونیم کیلومتر از مسیر هشجین ـ سرچم

فارس من| برگزاری مناقصه برای هفت ونیم کیلومتر از مسیر هشجین ـ سرچم